curs google ads search shopping display youtube

Te așteptăm la un curs practic de Google Ads

La cursurile de marketing online și la cursurile de e-commerce pe care le susținem alături de partenerii noștri de la DallesGO, am primit de mai multe ori cereri pentru un curs intensiv și 100% practic de Google Ads - Search, Shopping, Youtube și Display. Așa a venit ideea Cursului Intensiv de Google Ads & YouTube Ads pe care îl vom susține pentru prima oară EXCLUSIV ONLINE.

Cursul este limitat la maximum 15 participanți, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 15 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului cum să seteze și să optimizeze campanii Google Ads care să genereze rezultate și ROI pozitiv.

Cursul Practic de Google Ads din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile x 6,5 ore intensive în fiecare zi de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante campanii de Google Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Google Ads – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.

15

locuri

disponibile la curs

2

zile

de curs practic

6

module

de curs detaliate

13

ore

de conținut pur și direct aplicabil

Subiecte dezbătute

Ce vei primi la Cursul Google & YouTube Ads GPeC Trainings

Vei învăța practic cum să creezi campanii de promovare pe Google care să genereze rezultate și cum să optimizezi campaniile de Search, Display, Video sau Shopping dintr-un cont de Google Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate.

  • Care este ecosistemul Google Ads - trackingul conversiilor, legarea contului de Google Ads cu Google Analytics, turul interfeței și instrumente care fac parte din contul Google Ads;
  • Cum setăm campanii de Google Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
  • Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
  • Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
  • Exerciții practice de setare campanii de la zero conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Google Ads

... sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Google & YouTube Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici.

 

Agenda Cursului de Google & YouTube Ads

Cursul practic Google & YouTube Ads GPeC Trainings se va desfășura exclusiv ONLINE

Ziua 1

Google Ads Fundamentals

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 – 11:00 Bazele Google Ads. Google Search Ads

  • Google facts & figures și prezentarea pe scurt a tipurilor de reclame Google Ads și a rețelelor Google;
  • Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Google Ads – Google Ads, Google Ads Editor, Managed Account, Google Merchant Center și trackingul Google Ads în Google Analytics;
  • Google Search Ads from 0 to Hero - principalele setări ale campaniilor, Quality Score, Optimization Score, keyword matchtypes;
  • Strategii de bidding în Google Ads și folosirea acestora pentru rezultate optime;
  • Structura contului de Google Ads;
  • Scurtă trecere în revistă a interfeței Google Ads;

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Google Shopping Ads

  • Google Merchant Center;
  • Cum se setează o campanie de Google Shopping Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Principalele setări ale unei campanii de Google Shopping Ads;
  • KPI importanți în optimizarea Google Shopping Ads.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Google Display Ads

  • Posibilități de targetare a audienței în Google Display Ads;
  • Principalele formate de reclame de display;
  • Responsive Display Ads, Smart Display, Discovery Ads.

15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Youtube Ads

  • Posibilități de targetare a audienței în Youtube Ads;
  • Principalele formate de Youtube Ads;
  • Setările campaniei de Youtube Ads;
  • Strategii de bidding pentru Youtube Ads.

BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile campanii și conturi de Google Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea. 

Ziua 2

Optimizarea campaniilor Google Ads și Exerciții practice

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 – 11:00 Optimizarea campaniilor Google Ads

  • Urmărirea corectă a campaniilor de Google ads în Google Analytics;
  • Optimizarea campaniilor Google Ads pentru a genera ROAS/ROI maxim și cost per achiziție client minim;
  • Folosirea de reguli și scripturi;
  • Principalii KPI urmăriți în campaniile de Google Ads

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Studii de caz Google Ads

  • Exemple și studii de caz Google Display Ads;
  • Exemple și studii de caz de campanii Google Search Ads eficiente;
  • Modalități de scădere COCA și creștere ROAS în campaniile de Google Ads;
  • Idei de optimizare a campaniilor.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Exerciții practice de setare a campaniilor de Google Ads 


15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Exerciții practice de optimizare conturi de Google Ads atunci când avem acces și la Google Analytics

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 2 zile de curs practic de Google & YouTube Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
  • trainerii au o experiență practică vastă în domeniu, sunt implicați activ în domeniu și nu sunt teoreticieni –> înveți doar de la cei mai buni;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.

Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.

 

 15 locuri disponibile

249 € + TVA persoană

Pret cu TVA aproximativ: 296,31 €

Înscrierile s-au încheiat

Curs Intensiv de Google Ads

  • 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
  • suportul de curs al fiecărui trainer;
  • coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Raluca Radu Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital
Robert Dumitru MTH Digital GPeC

Trainer: Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.

Trainer: Robert Dumitru

Managing Partner MTH Digital

Robert Dumitru este Managing Partner al agenției de digital marketing MTH Digital, are o experiență de 5 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniile de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), concentrându-se pe atingerea obiectivelor de marketing stabilite. Pasiunea pentru digital marketing a început încă din facultate, acesta terminând Facultatea de Comunicare și Relații Publice, și parcursul său profesional a început în cadrul agenției. Fire curioasă și orientat spre atingerea rezultatelor ale campaniilor de marketing online, Robert încearcă întotdeauna să aducă noi perspective concentrate în jurul publicului țintă al clienților cu care acesta lucrează.