ePlan – Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani"

Episodul este plin de informații practice despre tot ce ține de prezența pe mobil a magazinelor online, precum și despre aplicațiile mobile care au o rată de conversie mult mai bună.
  • Load More, Paginație sau Endless Scroll? Ce e mai bine pentru un e-commerce?
  • Header sticky și ce elemente ar trebui să conțină?
  • Cât de important e primul ecran pentru homepage și pentur pagina de produs și ce ar trebui să conțină?
  • Website optimizat pentru mobil sau aplicație mobilă? Ce plusuri și minusuri au fiecare și cât ar putea să coste o aplicație dedicată?
  • Cum îi determini pe utilizatori să folosească aplicația în mod recurent, chiar dacă activăm într-un domeniu în care frecvența de achiziție este mai redusă?
Sunt doar câteva din întrebările la care îți vei găsi răspuns în acest episod ePlan. Plus multe alte informații importante despre trafic și conversii și sfaturi practice despre cum să optimizezi varianta de mobile a site-ului.

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro

ePlan – Românii și achizițiile online. Cum au evoluat obiceiurile de cumpărare ale românilor după pandemie

Un episod plin de cifre și statistici despre achizițiile online, conform celui mai recent studiu Google Smart Shopper.

O  mică parte din concluziile studiului discutate în acest episod:
  • Procentul românilor care cumpără online a crescut la 47% anul acesta, comparativ cu 41% în 2021
  • Achizițiile spontane au scăzut în 2022, arată datele studiului Google: de la 36% în 2021, la 13% în 2022
  • Căutările pe Google legate de „reduceri” au crescut cu 23% în primele 8 luni ale acestui an - deci campaniile de discount / promoții sunt importante în eCommerce în acest moment
  • Consumatorii români își doresc să poată comanda online fără să fie obligați să își creeze un cont pe site-ul magazinelor
  • Consumatorii își doresc review-uri independente pe produse, iar acest lucru contează mult în luarea deciziei de cumpărare
  • Tinerii (aproape jumătate din segmentul de vârstă 18-24 de ani) cumpără semnificativ online --> atenția magazinelor ar trebui să fie sporită pe acest segment, mai ales atunci când fac marketing online (alegerea potrivită a canalelor de marketing).

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro.

ePlan – Yannick Mooijman, CEO Cargus: Extinderea internațională este foarte importantă pentru noi. Vom merge cu pedala la maxim

În cel mai recent episod ePlan, Andrei Radu a stat de vorbă cu Yannick Mooijman, CEO Cargus din noiembrie anul acesta despre câteva din aspectele ce țin de planurile de dezvoltare ale companiei in viitor.

O  mică parte din concluziile studiului discutate în acest episod:
  • Procentul românilor care cumpără online a crescut la 47% anul acesta, comparativ cu 41% în 2021
  • Achizițiile spontane au scăzut în 2022, arată datele studiului Google: de la 36% în 2021, la 13% în 2022
  • Căutările pe Google legate de „reduceri” au crescut cu 23% în primele 8 luni ale acestui an - deci campaniile de discount / promoții sunt importante în eCommerce în acest moment
  • Consumatorii români își doresc să poată comanda online fără să fie obligați să își creeze un cont pe site-ul magazinelor
  • Consumatorii își doresc review-uri independente pe produse, iar acest lucru contează mult în luarea deciziei de cumpărare
  • Tinerii (aproape jumătate din segmentul de vârstă 18-24 de ani) cumpără semnificativ online --> atenția magazinelor ar trebui să fie sporită pe acest segment, mai ales atunci când fac marketing online (alegerea potrivită a canalelor de marketing).

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro.

ePlan – Un magazin online simplifică vânzarea și cumpărarea telefoanelor recondiționate.

Start-up-ul de succes a fost pus la cale de trei tineri antreprenori, toți cu vârste sub 30 de ani. George Moroianu, Alin Luca și Alex Burghelia au lansat Flip.ro în 2019. La doar trei ani de la lansare, Flip.ro țintește deja o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de euro în anul acesta fiscal, are peste 100.000 de clienți mulțumiți deja și a atras o investiție de opt milioane de euro din partea eMAG Ventures.

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro.

ePlan – Despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”

Cu o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, invitatul de astăzi al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei eMag în iunie 2022 pe poziția de Chief Marketing Officer. Din acest rol, Irina Pencea coordonează strategia de brand și marketing a eMag precum și echipele de marketing din România, Ungaria și Bulgaria.

În emisiunea de astăzi, Irina Pencea a vorbit despre ediția cu numărul 12 de Black Friday la eMag.

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro.

ePlan – Cum decurge campania de Black Friday 2022 pentru curieri și pentru cei mai mari jucători din retail

Invitați în emisiunea ePlan prezentată de Andrei Radu sunt Andreea Radu, director de marketing în cadrul Cargus și Raul Filip, director de achiziții la Altex si vorbesc despre cum decurge campania de Black Friday 2022 pentru curieri și pentru cei mai mari jucători din retail.

  • "Este un an în care vom vedea cât de bine și-a făcut temele fiecare jucător de pe piață și care este experiența completă pe care o pune în joc pentru a valorifica cât mai bine această oportunitate"
  • "E un vârf de vânzări în toată această perioadă. Se vede un interes mai mare pentru experiența din magazin. Cumva cred că ultimii ani și mai ales anul acesta, presiunea emoțională, fie că a fost vorba de restricții, fie că a fost vorba de război, creșteri de costuri, inflație, determină o creștere a nevoie de socializare"

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro.

ePlan – Business-ul de e-commerce pentru METRO este de 10-15%

Andrei Băluță, Head of Information Management & Technology METRO România este pasionat de business și tehnologie și are o experiență de peste 10 ani în grupul METRO România. Din 2017 este Head of Information Management & Technology și este responsabil cu dezvoltarea capabilităților digitale și accelarea transformării digitale în cadrul grupului.

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro.

ePlan – Cum s-au reflectat schimbările Google asupra pieței din România și cum s-au adaptat afacerile

Horia Neagu, fondator agenție de digital marketing Napoleon Digital, a vorbit despre cum a evoluat activitatea SEO din perspectiva gigantului tehnologic, cum s-au reflectat schimbările Google asupra pieței din România și cum s-au adaptat afacerile.

ePlan – Cum a evoluat eCommerce-ul în ultimii ani. Dragoș Smeu, fondator Mavericks: 2022 a fost anul magazinelor offline

Dragoș Smeu, fondatorul Mavericks, are peste 10 ani de experiență în performance media și marketing online, este trainer certificat Google și profesor la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA.    

ePlan – Start-up fondat de experți în tehnologie, retail și IT pentru livrări e-commerce mai ieftine

Cofondatorul Innoship a vorbit, în noua ediție a emisiunii ePlan, despre cum pot fi reduse costurile de transport ale coletelor și despre cum poate crește și calitatea livrărilor în e-commerce.

Urmărește episodul integral pe stirileprotv.ro.

ePlan – Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”

Alex Dona, specialist în comunicare și branding, pasionat de inovare și co-fondator desprevin.ro și winedeals.ro, a fost invitat în emisiunea ePlan. Unul dintre proiectele lui Alex, desprevin.ro, a fost lansat în timpul pandemiei de Covid-19 și ... ”crește spectaculos”.

ePlan – Anabela Luca, CEO adLemonade:„Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”

Anabela Luca este fondatoarea adLemonade, agenție de performance marketing, în cadrul căreia gestionează campaniile de PPC a peste 90 de clienți cu bugete de peste un milion de euro pe lună, este trainer certificat Google și a susținut peste 150 de traininguri, formând mai mult de zece mii de cursanți în Google Ads și Digital Marketing.