- Sesiunile de Cursuri / Masterclass / Workshops se desfășoară în paralel, deci va trebui să alegi 1 singur modul la care dorești să participi;
- Taxa de înscriere include accesul la modulul selectat, precum și 1 Welcome Coffee, 2 Coffee Breaks și 1 Lunch pentru fiecare participant;
- Toate sesiunile se desfășoară cu prezență fizică la Hotel Sheraton din București, în ziua de 31 Mai;
- Locurile sunt limitate la max. 30 pentru fiecare modul în parte și pot fi epuizate înainte de încheierea perioadei de înscrieri (25 Mai 2022).
La finalul acestui curs 100% practic, fiecare cursant va putea construi, pe baza unui template interactiv, o strategie coerentă de marketing și comunicare în social media – de la setarea obiectivelor, construirea de personas, stabilirea subiectelor și a planului de conținut, definirea bugetelor necesare pentru promovare și construirea de pâlnii de vânzare.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton București | 31 Mai 2022
Alexandru Negrea
Founder Social Smarts
Google a anunțat că versiunea curentă de Google Analytics (Universal Analytics) nu va mai funcționa începând cu 1 iulie 2023. Astfel, analiza datelor făcute cu ajutorul acestui instrument, va trebui să fie făcută în noua versiune: Google Analytics 4.
În cadrul acestui curs vei învăța ce trebuie să faci acum ca să te pregătești pentru noua versiune de Google Analytics. Vei înțelege care sunt diferențele față de Universal Analytics, ce trebuie să faci pentru o migrare reușită, cum să utilizezi noua interfață și cum să faci cele mai necesare tipuri de analiză pentru un magazin online.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
Eugen Potlog
Founder UX Studio
În cadrul acestui Curs trecem prin principalele medii de promovare în Social Media – Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest și LinkedIn Ads – pentru ca tu să înțelegi cât mai bine cum îți poți adapta strategia de marketing la fiecare canal pentru a genera vânzări în magazinul tău online.
În plus, vei învăța și cum să monitorizezi campaniile de Digital Marketing create de agenție sau de specialiști, ce metrici să urmărești și în ce puncte să intervii cu feedback pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
Raluca Radu
Founder MTH Digital
Robert Dumitru
Managing Partner MTH Digital
Curs plin de exemple concrete și un checklist de peste 100 de recomandări de User Experience (UX) și Marketing Online pe care să le aplici în magazinul tău online pentru a crește rata de conversie.
În cadrul cursului vom trece, pe scurt, prin situația pieței de e-commerce la zi (cu provocările și oportunitățile actuale) pentru a avea o imagine de ansamblu bine conturată și vom continua cu sfaturi de business pentru antreprenorii e-commerce aflați la început de drum.
Ulterior, discutăm detaliat (cu exemple practice) despre cum ar trebui optimizate din punct de vedere UX principalele secțiuni ale unui magazin online – de la Homepage, până la Pagina de Thank You – urmărind întregul Customer Journey al utilizatorilor în site și trecerea prin procesul de Checkout, astfel încât să le asigurăm o experiență de navigare cât mai plăcută și să creștem rata de conversie.
Nu omitem o mulțime de instrumente și cârlige de marketing care pot fi folosite în site pentru a crește valoarea comenzilor, gradul de retenție al clienților, notorietatea brand-ului, baza de noi subscripții la newsletter etc.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC
În cadrul acestui curs, vei identifica structura ideală a contului de Google Ads în funcție de tipul și dimensiunea afacerii tale pentru ca tu să-ți maximizezi rentabilitatea investiției în reclame.
Vom discuta care sunt setările must-have în contul de Google Ads pentru ca acesta să ruleze cu succes, de la setări tehnice legate de tracking și feed, pană la audiențe, strategii de bidding și ad copy sau vizualuri – setări care vor face diferența în ceea ce priveste rezultatele obtinute.
Chiar dacă nu ești tu cel care face aceste setări, e important să înțelegi la ce trebuie să te uiți și unde poți acționa în caz că lucrurile o iau in direcția greșită.
În plus, vei învăța și cum să monitorizezi campaniile de Google Ads create de specialiști, ce metrici să urmărești și în ce puncte să intervii cu feedback pentru a crește vânzările profitabil.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
Anabela Luca
Managing Director adLemonade
Ai acces la 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare, ce se desfășoară consecutiv pe toată durata zilei de 31 Mai:
- Optimizarea SEO a conținutului și a imaginilor pentru magazinele online
- Growth Hacking in E-Commerce: Smart Data for Improved ROI
- Vânzarea în eMAG Marketplace
- Vânzarea multichannel și rolul easySales în vânzarea pe marketplace-uri
Nivel Workshops: Începător & Intermediar | Durată totală: 8 ore | Desfășurare: Hotel Sheraton, București | 31 Mai 2022
Mădălina Burada
Five Elements Digital
Daniel Ene
CMO & Growth Hacker
@ Limitless Agency
Mădălina Borlovan
Seller Performance Manager eMAG Marketplace
Diana Meteș
EasySales
Te așteptăm pentru Registration la Sala Ion Caramitru a Teatrului Național București începând cu ora 08:00 pentru a evita traficul matinal și formarea de cozi la înregistrarea participanților.
Până la începutul Conferinței, te vei putea delecta cu o cafea caldă și vei avea timp de socializare (din nou în persoană după 2 ani de evenimente online :)).
De asemnea, schimbi de cărți de vizită și ai parte de oportunități de business în cadrul GPeC Expo, unde te întâlnești cu principalii frunizori de servicii e-commerce și marketing online.
- Cum găsim cele mai bune piețe pentru export?
- Cum ne adaptăm consumatorilor din alte țări?
- Ce instrumente putem utiliza pentru a lua decizii data-driven?
Oana Dumitrescu
Industry Manager Retail & Travel, Google
Maybe you’ve been running Google Analytics 4, aka GA4, alongside Universal Analytics for a while now.
Or maybe you haven’t even started.
Well, now is the time, because everything is about to change starting July 1, 2023: Universal Analytics will be going away and GA4 will replace it.
In this session, Krista will walk you through the ins and outs of GA4 and show you some cool new things to help you maximize your use of Google Analytics.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Krista Seiden
Experienced Leader in Digital Analytics
Bucură-te de cafea și gustări delicioase în timp ce faci networking cu elita industriei E-Commerce & Digital Marketing.
Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu principalii furnizori de servicii e-commerce – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
În timp ce îți bei cafeaua, îl poți asculta pe Vlad Stoica – Client Director, Commerce Cloud Salesforce și Partner OSF Digital – cu prezentarea „Creating Loyal Customers for Life” care va fi susținută pe Demo Stage (în zona de Expo de la mezanin).
The future of marketing depends on audience intent powered by behavior. Marketers need to shift their mindsets from a focus on demographics and psychographics to thinking about how to meet audience intent through creative content and key data insights.
What does this mean? It means a shift in mindset to hone in on how focusing on “Content + Marketing + Measurement” can positively impact your campaigns.
In this session, you’ll learn how to drive new and rapid innovation in your digital strategies to accelerate revenues by adapting to the next generation of marketing.
The See, Think, Do, Care framework will be presented to help you make key changes that will impact your business now.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Avinash Kaushik
Best Selling Author & Digital Marketing Evangelist
Contextul actual nu pare foarte optimist pentru întreaga economie: creșteri de prețuri, inflație, persistența problemelor pe lanțul de aprovizionare, scumpiri ale carburanților cu efectele lor în cascadă, consecințe economice ale războiului din Ucraina.
Dar în orice situații de criză se nasc oportunități, iar comerțul online din România este o piață în creștere care permite dezvoltarea și în perioade în care retail-ul tradițional este afectat. Așadar, cum poți să crești ca magazin online în contextul actual și, mai ales, ce trebuie să faci pentru a răspunde nevoilor clienților care devin tot mai pretențioși?
- Cele mai noi cifre ale pieței de e-commerce pentru primele 5 luni ale anului în curs
- Predicțiile curierilor și ale companiilor de fulfillment pentru finalul lui 2022
- Schimbări în comportamentul de consum: ce își doresc clienții finali de la magazinele online?
- Oportunități de creștere a business-urilor e-commerce în contextul actual
- Automatizarea proceselor logistice pentru optimizarea costurilor și clienți fericiți
… sunt doar câteva din temele dezbătute împreună cu reprezentanții celor mai importante companii de curierat și fulfillment din România.
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Bogdan Colceriu (CEO Frisbo), Cătălin Maftei (Founder C-Solution), Adrian Mihai (CEO FAN Courier), Lucian Baltaru (CEO Sameday), Mircea Stan (CEO & Founder Postis), Alexandr Jealascov (CEO Packeta România).
Host: Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)
Iei prânzul împreună cu Speakerii și cu cei mai importanți jucători din E-Commerce & Digital Marketing, iar apoi te bucuri de networking la înălțime cu o priveliște spectaculoasă – sus pe Aria TNB – member of The Embassy. Prânzul este asigurat doar pentru posesorii de bilete ALL INCLUSIVE (detalii despre bilete și taxa de înscriere aici).
Sometimes the hardest part of ecom optimization is figuring out where to focus your efforts. There are a million and one things you COULD do – the question is what SHOULD you do to increase sales and conversions?
In this session, Michael Aagaard will walk you through the 4 most critical pages and share his best optimization tips based on 14 years of hands-on experience.
You’ll walk away with a long list of actionable takeaways you can bring back to the office and experiment with right away.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Michael Aagaard
Senior CRO Consultant
Dialog deschis întrebărilor tale despre ultimele tendințe în e-commerce și transformarea digitală a marilor retaileri, internaționalizare, automatizare, marketing online și asigurarea convenienței clientului final:
- Cum se va transforma industria de e-commerce și retail în următorii ani?
- Care sunt tendințele pe care nu le putem ignora?
- Ce va căuta consumatorul viitorului atunci când va lua decizia de cumpărare?
- Trendurile care transformă magazinele online așa cum le știm: live shopping, omnichannel, voice search, automatizare, Buy Now Pay Later, e-commerce conversațional
- Cross-Border Marketplaces
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Cristi Movilă (General Manager Eastern Europe VTEX), Daniel Nicolae (Co-Founder & Managing Partner Innoship), Mihai Vînătoru (Co-Founder & CEO DWF), Ruxandra Geantă (Co-CEO BaseLinker România), Ionut Sabadac (VP Merchant Solutions TBI Bank).
Host: Raluca Radu (CEO & Founder MTH Digital)
- Energizează-te cu o cafea și profită de socializare în cadrul GPeC Expo. Față în față, ca în vremurile bune. 🙂
- Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu principalii furnizori de servicii e-commerce – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
- În timp ce îți bei cafeaua, o poți asculta pe Ruxandra Geantă – Co-CEO BaseLinker România – despre cum te poate ajuta soluția BaseLinker să îți crești vânzările online prin intermediul Marketplace-urilor.
During Erin’s career at Booking.com she’s run over 1,200 A/B tests. She lives and breathes the whole process: from concept generation to technical implementation — the whole way through to experiment analysis and final decision making.
Considering only 1 out of 10 tests at Booking.com are successful, you could say that she’s a pretty big failure. So, what has she learned by designing with data and failing to succeed?
She’ll present a list of common pitfalls, complete with examples and practical tips, that you can take back to your team.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Erin Weigel
Senior Design Manager | Former Principal Designer Booking.com
Nu de multe ori ai ocazia să cunoști povestea din spatele magazinelor online care azi sunt de succes: cum au pornit, ce provocări au avut, de câte ori au pierdut în business și ce i-a determinat să meargă mai departe pe drumul lor spre reușită. Vorbim de antreprenori în e-commerce care au pornit de la zero și care nu au avut bugete uriașe de investit în business, dar care au avut determinare, au învățat mult, au pus în practică ce au învățat și au crezut în ideea lor.
Pentru prima oară la GPeC, dezvăluim poveștile unor business-uri care azi sunt de succes, dar cărora eșecul sau dificultățile nu le sunt cuvinte străine.
100% inspirație pentru orice antreprenor e-commerce și un mod bun de a ne încheia Conferința GPeC SUMMIT cu o conversație între prieteni. Fără blazon, fără formalități.
Host: Marian Hurducaș
Ziua de Conferință GPeC se încheie, urmând ca pe 31 Mai să ne vedem la ziua de Cursuri, Masterclass și Workshops la Hotel Sheraton, București. Dar seara nu se încheie aici pentru că de acum dăm frâu liber bucuriei de a lua cina împreună și de a socializa cu elita pieței Digital la GPeC Networking Party.
Începând cu ora 19:00 te așteptăm sus, pe Aria TNB – member of The Embassy – la GPeC Networking Party alături de elita industriei Digital din România. Evenimentul este exclusivist, doar pe bază de invitație nominală și pentru posesorii de bilete ALL INCLUSIVE.
Să fie networking, business opportunities și bucuria revederii după 2 ani de evenimente online! 🙂

















































































































































































































